رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه؛
من تا به الان در مورد تودیع خودم با هیچ خبرنگاری صحبت نکردم و تمامی موارد و شایعات گفته شده از قول من در رسانه ها را به شدت رد می کنم، تا روز آخر هر زمانی که باشد با انگیزه کار میکنم و هدفم خدمت به کهگیلویه است.
کد خبر: ۷۲۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ 04 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، این روزها در رسانه های شهرستان کهگیلویه همه خبر از تودیع علی اصغر طارم مدیر راه وشهرسازی کهگیلویه است، مدیر توانمندی که در دوران حدودأ شش ساله مدیریت خود در راه و شهرسازی کهگیلویه خدمات ارزشمندی انجام داده است.
علی اصغر طارم که قبلأ کارشناس نظارت بر پروژه های عمرانی اداره راه و شهرسازی کهگیلویه بوده است، در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ جانشین سید محمدحسین نصیری شد و در تمام این مدت، توان خود را برای رشد و پیشرفت شهرستان کهگیلویه به کار بسته است.
بر پایه این گزارش، برخی از سایت های خبری عنوان کردند که بعد از اینکه خبر تودیع علی اصغر طارم به وی ابلاغ شد، او با رایزنی های مختلف با بازرسی استانداری مانع از انجام این اقدام شده است این در حالی است که رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه تمامی شایعات و گمانه زنی ها را در این خصوص رد کرده است و گفته است: که در این خصوص تا این لحظه با هیچ خبرنگاری صحبت نکردم.
"علی اصغر طارم" در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: تاکنون هیچ صحبت و گفتگویی با هیچ خبرنگاری نداشته ام و هرچیزی که از قول من تاکنون منتشر شده را به شدت رد می کنم.
رئیس اداره راه وشهرسازی کهگیلویه ابراز داشت: در خصوص تغییر و تحول در این اداره تا به الان هیچ مقامی با من صحبتی نکرده است، فقط در این خصوص یک ابلاغی زدند و فعلأ هم دست نگه داشتند و اقدامی نکردند.
وی افزود: بنده برای این کار هیچ جایی پیگیری نکرده و با هیچ شخصی نیز رایزنی نکردم، حتی دلیل اینکه چرا بعد از ابلاغ دست نگه داشتند را هم نپرسیدم و نمیدانم.
رئیس اداره راه و شهرسازی با اشاره به ادامه کار در این پست عنوان کرد: خدا را گواه میگیرم که بین ماندن و نماندن در این پست برای من هیچ تفاوتی ندارد و هرجایی که باشم هدفم فقط و فقط خدمت به کهگیلویه و مردم کهگیلویه است.
طارم بیان داشت: برای کار کردن و انجام وظیفه انگیزه دارم، از روز اول تا به امروز در طول این چندسال با انگیزه و شوق تمام کار کردم و همچنان تا زمانی که در این پست باشم و تا آخرین لحظه با همین شوق و علاقه و با انگیزه کامل کار میکنم.
طارم بیان داشت: چنانچه هر یک از دوستان بنده در مرکز استان برای ابقای من در این پست رایزنی و تلاشی می کنند، من بی خبر هستم و هیچگاه برای ماندن اصرار بیجا نکردم.
بر پایه این گزارش، "علی اصغر طارم" همچنان رئیس اداره و راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه است و در خصوص تودیع وی تا به امروز هیچ اقدام خاصی صورت نگرفته است و تمامی موارد مطرح شده در حد گمانه زنی است.

 

گزارش: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار